11 februarie 2011

Lady GaGa - Born this way

Deci, prin urmare, azi - 11 februarie, vineri, 2011 - noul single Lady GaGa a fost lansat. Dupa cum multi stiu, sunt obsedat de ea, si imi plac toate piesele ei si cred ca este o persoana puternica si foarte talentata.
Inca de anul trecut au inceput sa apara zvonuri, versuri, date si iar date de lansare. Recenzii de la diferiti cantareti si diferite publicatii. Se spunea ca va fi "imnul generatiei", si ca este mai buna decat I will survive, a Gloriei Gaynor(asta e spusa de Elton John). Deci, daca am aduna si am reflecta a tot ceea ce s-a spus, am trage concluzia ca este cea mai buna piesa pop a tuturor timpurilor.
Intrebarea mea: este ea? In mod clar, nu este cea mai buna piesa a ei. Risc sa zic ca, dupa mine, este poate una dintre cele mai slabe ale ei. Versurile o ridica. Dar degeaba ai un mesaj demn de ascultat daca pe fundal se aude o piesa comerciala MULT prea comuna. E prima piesa de-a ei pe care nu am putut-o asculta mai mult de doua minute si care nu a primit un replay. Dupa cate surle si trambite si cata valva s-a creat pe tema melodiei, putea fi o piesa specifica stilului ei, nu in cel al Madonnei.
Duminica, 13 februarie Lady GaGa va aparea la decernarea premiilor Grammy unde are cateva nominalizari importante si unde va interpreta cantecul in varianta live. Sper sa o reorchestreze cumva si sa revina la stilul nebun pe care l-a avut in perioada Bad Romance (aka cel mai bun single al ei).
Concluzia: nu-mi place, sper ca al doilea single CONFIRMAT ca fiind JUDAS sa fie mai bun. Sau macar videoclipul sa fie neobisnuit.
Lady Gaga - Born This Way

Asculta mai multe audio pop

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Fii drăguţ şi dă-ţi cu părerea