11 februarie 2011

Spark - Crave


Spark(care a mai aparut, aici, pe blog) e pusa pe treaba. Cu ceva timp in urma a aparut al treilea single numit Crave. L-am ascultat si mi-a placut. E o piesa mai agresiva si 'edgy', cu niste chitare pe acolo pe refren, cu niste versuri ok si un videoclip chiar foarte bun. Ca tot vorbeam de imagini, clipul tocmai a aparut pe canalului ei oficial de Youtube.
Are la baza o idee buna. Chiar ma gandeam cand am ascultat piesa la ce fel de scenariu se poate construi pe aceste versuri. Deci: Spark e o fata care tanjeste dupa atentie, dupa luminile scenei. Efectele vizuale de lumini arata ca acest personaj ar fi capabil sa atraga atentia asupra sa, insa, o data ce iese din casa sa, magia moare si totul e fad. Asadar casa este locul unde protagonista se simte in siguranta si unde isi poate exprima cel mai bine calitatile. Daca stai putin sa reflectezi, are un mesaj: daca simti ca esti special, nu trebuie sa te limitezi in 4 pereti. Trebuie sa arati lumii cine esti, fara sa fi rusinat de tine. Nota 10 pentru chestia asta.
Crave e o piesa foarte buna, ma bucur ca Spark a venit cu o melodie puternica si nu s-a sfiit sa ramana cuminte. Imi place de ea. Sper sa scoata un album in 2011(si sper sa aiba tot piese deastea, dar si vreo doua balade) si sper sa primeasca atentia cuvenita odata cu lansarea acestui single. I wish her luck!

PS: Imi place la nebunie coperta single-ului.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Fii drăguţ şi dă-ţi cu părerea