21 decembrie 2010

Top 15 cele mai bune single-uri ale lui 2010

Am decis ca anul ăsta să fac un top ce cuprinde cele mai bune single-uri in privinţa mea.
2010 a fost un an foarte slab, şi pentru industria românească dar şi pentru cea internaţională. O grămadă de artişti scot doar piese comerciale fără mesaje şi asta e ca naiba. Însă câţiva au reuşit să se diferenţieze de ceilalţi şi şi-au făcut treaba stăruitori: Robyn, Kelis, Pink, Marina and the Diamonds, Natalia Kills, Nelly Furtado(chiar dacă lumea a uitat-o în 2010), Shakira, Shontelle, Sia, Wanda.
Deci avem aşa:
1. Robyn - Indestructible
Robyn a reuşit anul acesta să combine ritmurile dance cu versurile melancolice şi mai ales triste. Stilul practicat de ea a devenit o revoluţie şi trebuie felicitată pentru asta
Robyn - Indestructible

Asculta mai multe audio folk


2. Robyn - Dancing on My Own
Dancing on my own e prezentă pentru că a fost single-ul de revenire pe piaţă al lui Robyn. E o piesă de club altfel.
 ROBYN - Dancing On My Own (www.adimihaila.ro)

Asculta mai multe audio diverse

3. Kelis - Brave
Chiar dacă mie mi-a plăcut Flesh Tone, şi Brave a fost o piesă mai mult ca perfectă pentru radiouri, Kelis a rămas pe dinafară. Însă o apreciez pentru că face ceea ce alţi nu fac şi mai ales pentru experimentarea videoclipurilor.
 Kelis - Brave

Asculta mai multe audio diverse

4. Marina and the Diamonds - Oh No
Oh No a reuşit să mă tragă de partea Marinei. E o piesă jucăuşă, diferită, nebunatică şi nonconformistă. Are un refren super!
 Marina and the Diamonds - Oh No!

Asculta mai multe audio diverse

5. Kerli - Army Of Love
Proaspătul lansat single Army Of Love, al inconfundabilei Kerli reuşeşte să intre pe locul 5 datorită abordării unui sound foarte electro, dar care păstrează puţin din ceea ce a fost Kerli. Nu sunt de acord că s-a folosit autotuneul, dar având în vedere despre cine vorbim, nu va fi problemă live şi va suna la fel de bine şi live, fără efecte pe voce.
Kerli a filmat deja clipul piesei, şi a făcut ceva ce puţine domnişoare care au hituri prin topuri de vânzări fac: şi-a făcut singură costumaţiile. Kerli e mai mult decât o simplă artistă.
Kerli - Army of Love

Asculta mai multe audio pop


6. Jessie J - Do It Like A Dude
Una dintre scriitoarele hitului Party In The USA, Jessica Cornish, şi-a adunat forţele şi a compus o piesă solidă, agresviă, tăioasă pentru a ne dovedi că nu a fost doar o scriitoare figurantă. Do It Like A Dude a stârnit controverse şi a atras atenţia asupra ei.
 Jessie J - Do It Like A Dude

Asculta mai multe audio rnb

7. Ellie Goulding - Your Song
Coverul lui Ellie după Your Song(Elton John) îmi place datorită vocii sensibile şi datorită instrumentalului modificat care face piesă sa devină mai emoţionantă. A ajuns pe locul 1 la UK Singles Chart.
Ellie Goulding - Your Song

Asculta mai multe audio acustica


8. Adele - Rolling In The Deep
Rolling in the deep este o piesă care mi-a plăcut pentru că este diferită şi specială şi mai ales pentru că Adele şi-a pus amprenta asupra ei.
 Adele - Rolling In The Deep

Asculta mai multe audio pop

9. Tina G feat Mark - Love Is In The House
Prima piesă românească din top, Love Is In The House, cântată de Tina G(o fostă componentă a trupei Pops, care a participat la Eurovision, etapa naţională, s-a bucurat de aprecierea criticilor), şi de Mark(un cântăreţ aflat la început de drum), reuşeşte să evadeze din curentul popcorn(adică house-club cum naiba i-a mai zice) şi să meargă pe calea electro-ului. Aici se justifică folosirea autotuneului.
 Tina G feat Mark - Love Is In The House

Asculta mai multe audio house

10. Martin Solveig feat Dragonette - Hello
Martin Solveig a reuşit odată cu Hello să unească tot mai mulţi fani. Piesa este relaxantă, perfectă pentr o vară spontană, şi îmi pare rău că nu am auzit-o mai des la radio azi-vară!
 Martin Solveig ft Dragonette - Hello (Original Mix)

Asculta mai multe audio house

11. Natalia Kills - Mirrors
Am mai scris despre Natalia Kills. Îmi place de ea şi sper că va avea succes cu primul ei single oficial, Mirrors. E o piesă prea tare să fie uitată.
 Natalia Kills - Mirrors ( www.dinculescu.ro )

Asculta mai multe audio diverse

12. Glee Cast - Telephone
Sunt un obsedat de Glee. Am urmărit toate sezoanele şi aştept cu nerăbdare să văd următorul episod. Glee este despre un cor de muzică dintr-o şcoală americană, şi ei în principiu cântă piese ale diverşilor artişti. Astfel au ajuns şi al Telephone, cântată de Lea Michele(Rachel Berry în serial) şi Charice Pempengco. Piesa e o piesă tare oricum, dar cele două parcă au adăugat altă personalitate piesei.
  Telephone (Glee Cast Version) - Telephone (Glee Cast Version)

Asculta mai multe audio rnb

13. Lady GaGa feat. Beyonce - Telephone
Uite că în imediata apropiere apare şi varianta oficială a piesei Telephone, cântată de favorita mea, Lady GaGa şi cântăcioasa Beyonce. Îmi place la fel de mult ca varianta celor de la Glee.
 Lady Gaga feat. Beyonce - Telephone

Asculta mai multe audio diverse

14. Glee Cast - Bad Romance
Se pare că cei de le Glee s-au gândit la fanii Lady GaGa şi au cântat mai multe piese de-al ei. Defapt, Bad Romance a fost cântată mai devreme decât Telephone. Îmi place aproape la fel de mult ca cealaltă melodie prezentă în top, dar totuşi  Telephone e altfel.
 Glee - Bad Romance

Asculta mai multe audio diverse

15. Alesha Dixon - Drummer Boy
Alesha mi-a dominat o parte din vară cu al ei Drummer Boy. DB e o piesă energică şi agresivă, cu tentă sexuală. Piesa are parte de un clip la fel de energic şi dinamic.
 Alesha Dixon - Drummer Boy

Asculta mai multe audio diverse


Ăsta a fost topul. Chiar dacă la începutul articolului am pomenit de Shakira, Shontelle, Sia şi Wanda, ele nu s-au regăsit în top deoarece nu le-am avut aşa de mult pe repeat pe cât le-am avut pe cele menţionate mai sus. Dar piesele lor(Love, Perfect Nightmare, Clap your hands/I`m in here şi I wanna be loved) sunt printre cele mai bune piesele lansate anul acesta.
Curân o să revin cu un top al celor mai bune albume ale lui 2010 în viziunea mea. Kiss

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Fii drăguţ şi dă-ţi cu părerea