14 martie 2010

Heaven Can[t] Wait

Charlotte Gainsbourg e o actrita si cantareata din Franta, cu origini anglo-franceze. Am descoperit-o jucand in filmul dramatic preferat, "Jane Eyre", ecranizarea romanului cu acelasi nume, scris de Charlotte Bronte[care este totodata si scriitoarea mea preferata].
Iubitor de muzica, am ajuns sa ascult si cel mai nou single al lui Charlotte/Charlottei[sunt confuz aici, e o cearta intre limbi] "Heaven Can Wait". Mi-a placut de la inceput[:))], de cand am dat play. Ritmul chitarei e frumos tare. Piesa e extrasa de pe ultimul album al acesteia, IRM, care se trage din "MRI"[magnetic resonance imaging-imagistica prin rezonanta magnetica]. De ce? Pentru ca aceasta a suferit un accident si a fost nevoita sa faca multe astfel de sedinte, voind astfel sa-si numeasca asa albumul. Deocamdata nu am ascultat albumul, dar planuiesc, pentru ca prin-single-ul imi da o senzatia care ma binedispune.
Beck a produs, scris si mixat tot discul, si se zvoneste ca va lucra si la urmatorul album. IRM a primit numai critici pozitive, ceea ce este un lucru foarte bine pentru Charlotte si Beck, deoarece au lucrat la acest album 2 ani.
Ca si incheiere, mai vreau sa spun ca m-a uimit foarte mult frumusetea acestei actrite in "Jane Eyre". Era mai tanara, ce-i drept. Acum si-a mai pierdut din farmec, dar important e ca inca il detine. A, si clipul nu e nustiu ce. E in slow-motion. Dar eu zic ca se potriveste cu piesa, fiind "lent", ce rezulta din cuvantul "WAIT" din titlul piesei.
Enjoy Charlotte!

Charlotte Gainsbourg - Heaven Can Wait from Charlotte Gainsbourg on Vimeo.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Fii drăguţ şi dă-ţi cu părerea