28 decembrie 2010

Top 5 cele mai bune albume ale lui 2010

Anul 2010 a fost un an foarte slab pentru industria muzicală românească, fenomenul house-club, numai single-uri, fără albume. Mă rog, artiştii care se respectă pe ei şi pe fanii lor au lansat bineînţeles albume(Şuie Paparude, Iris, Direcţia 5 şi nu numai). În rest nimic. Topul meu nu cuprinde toate genurile, ci doar pe cele derivate din pop şi dance. E topul preferinţelor mele, şi de aceea nici un artisti român nu e prezent în top, cu totul că îi respect pe cei de la Şuie Paparude, Iris şi Direcţia 5.
Pe locul 1. se află Robyn cu Body Talk, un album ce m-a uimit şi mă uimeşte. Îmi plac la nebunie toate piesele de pe el. Merită.
2. Marina and the Diamonds - The Family Jewels e un album bun, care m-a condus spre indie pop. Îmi plac foarte mult single-urile, dar şi celelate piese şi Marina chiar are personalitate şi un cuvânt de spus în cultura pop.
3. Pink - Greatest Hits... So far!!! - compilaţia lui Pink cuprinde toate piesele ei devenite hituri şi ne oferă o doză uimitoare de parodie uşoară, până la balade sentimentale. Pink e una dintre cele mai tari cântăreţe în viaţă!
4. Kelis - Flesh Tone - după ce a avut ceva succes cu celelate albume, Kelis a trecut printr-o perioadă diferită a vieţii sale - divorţul de Nas(rapper) şi naşterea fiului ei. Însă divorţul nu a dărâmat-o, iar fiul ei a ajutat-o să treacă peste. Flesh Tone marchează astfel o dovadă de curaj a lui Kelis de a merge într-o direcţie opusă a ceea ce a făcut ea până acum.
5. Natasha Bedingfield - Strip Me - anul acesta NB a revent pe piaţă cu noul album album Strip Me. Single-ul omonim îmi place mult şi la fel toate piesele de pe el. Sunt în stilul sincer şi direct al Natashei, dar puţin mai alerte ceea ce mă mulţumeşte mult.

Chiar dacă 2010 a reprezentat întoarcerea spre muzica comercială, nu prea de calitate, mau mulţi artişti, în special cei de mai sus, au făcut ceea ce ştiu mai bine: să cânte despre ceea ce vor, neţinând cont de vânzări. Se pare că fanii au apreciat asta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Fii drăguţ şi dă-ţi cu părerea