04 martie 2010

Sunshine

Delia a lansat azi-vara[parca, nu stiu sigur] un nou single, Let It Rain.

Eu am fost cam singura persoana pe care o cunosteam caruia ii placea piesa. Eram satul de piese xerox, xerox si asteptam ceva mai diferit. Delia era de asteptat sa scoata o astfel de piesa. Da, nu a avut succes. Habar n-am de ce. In fine, vreau sa prezint noul single Delia, Sunshine, care chiar daca merge pe un dance comercial, imi place. Imi place pentru ca e dance, nu house, e originala, iar vocea Deliei suna bestial rau. Nici nu imi venea sa cred ca este vocea ei. Imi place mult inceputul, imi place ca se ia destul de incet. Adica nu dai 'play' si te imburda niste beat-uri dementiale[si aici o spun in modu' naspa]. Preludiu bun. Pana aici e bine.
Se continua cu o parte alerta, ce imi place. In cateva cuvinte, mai precis 3, imi place negativul. Insa versurile nu exprima ceva ce-ti intra la suflet. Nici macar nu am descifrat ce vor sa spuna. Dar sa recunoastem, care piese comerciale[in afara de artistii hip-hop/rap, care canta defapt povesti, ceea ce e bine] din ziua de azi au versuri elaborate si bine-gandite? Va spun eu ca nu prea mai gasesti. Dar daca vrei emotii, asculti muzica clasica sau citesti poezii. Sa revenim la Delia. Vocea ei pe asta' piesa. Delia are voce, insa nu are un stil al ei, cum au unii artisti, ce dobandesc si detin o voce buna. Sa speram ca-si va gasi stilul ei, dupa care sa stii usor ca e ea.
Ca si concluzie, imi place piesa, si sper sa va placa si voua. Sa speram ca va avea parte de un clip cel putin de bun ca cel de la 'Listen Up'[care a fost unul cu scenariu bunicel] si mai ales de promovare corecta. Succes!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Fii drăguţ şi dă-ţi cu părerea