28 martie 2010

It's All About You

A aparut varianta finala a piesei care va reprezenta Albania anul acesta la Eurovision. E cantata in engleza, fata de varianta precedenta care era cantata in albaneza.
Are parte de un videoclip foarte frumos, "dark". E destul de ciudat, iti ia ceva timp sa ii descoperi mesajul, povestea, deoarece scenele nu sunt puse chiar intr-o ordine cronologica, dar se observa ca respecta mesajul piesei, fiindca acesta incepe aratand-o pe interpreta drept "o printesa" intr-o padure, singura, asteptandu-si iubitul. In mintea ei revin momente cand ei doi erau impreuna, insa acele ganduri erau doar in imaginatia ei, ea fiind in continuare singura. Cred ca ceea ce m-a cucerit la acest clip este inlantuirea de intamplari foarte ciudata si folosirea padurii pentru a accentua aceasta ciudatenie. Ceea ce mai da o nota aparte videoclipului sunt picturile de pe corpuri, care sunt si ele in concordanta cu tema principala a produsului. Pot sa spun ca se apropie de stilul lui Kerli de a face videoclipuri: "dark" si stranii.
Piesa exprima lipsa persoanei iubite pe un negativ ciudat, mai ales la inceput unde pare rupt dintr-o alta lume. Pe parcursul piesei se mai domoleste, dar tot sound-ul ramane neobisnuit.
Trebuie precizat faptul ca compozitorii piesei au imbunatatit destul de mult piesa, ea devenind mult mai interesanta decat era la inceput.
Anul acesta Albania e preferata mea, intrecand-o chiar pe Armenia care a fost tara care a avut cele mai multe piese care mi-au placut. Ii urez succes Julianei si speram sa o vedem cel putin in top 5. Sper sa vad un show la fel de ciudat precum e pana acum produsul final si o intrepretare live de exceptie! Good luck!

6 comentarii:

  1. ... intr-adevar, o imbunatatire remarcabila a piesei. :X Desi initial am ignorat aceasta melodie, acum o pot include in topul meu 10. :D As fi preferat totusi sa fi fost cantata tot in albaneza, cred ca ar fi fost mai interesanta (eu personal nu apreciez mania asta de a canta in limba engleza cu orice pret).
    Marea mea favorita anul acesta este Suedia ! :D
    Succes, insa, tuturor artistilor participanti ! Anul acesta este un an cam slabutz/imprevizibil (dar interesant !) - nu exista un favorit "unanim" inca, ceea ce inseamna ca oricine ar putea castiga. Deci vom avea parte de surprize ! :->

    RăspundețiȘtergere
  2. Ah, si sa nu uit: minunat videoclipul ! :X:X:X

    RăspundețiȘtergere
  3. Da, clipul e cel mai bun inscris in "cursa" daca pot sa-i spun asa. E foarte interesant. Doar ai vazut in articol cum l-am descris. Da, ar fi si mai interesant daca ar fi cantata tot in albaneza, pentru mine ar fi aceeasi chestie.
    PS. Multumesc de comentarii :x

    RăspundețiȘtergere
  4. Jeez... de ieri si pana azi cred ca am ascultat de 100 de ori melodia asta. :)) M-a "prins" rau de tot - versiunea asta reorchestrata e geniala ! :X
    Abia astept sa o aud LIVE in Oslo - tipa are o voce foarte tare !

    RăspundețiȘtergere
  5. Si eu ce crezi ca am facut :)) ? Reorchestratia e bestialaaa rau! Deci e de 1000 de ori mai buna ca varianta anterioara :x

    RăspundețiȘtergere
  6. Si sunt mai mult ca sigur ca va face o treaba buna si la Oslo, live :>. "o-m trai si o-m vedea"

    RăspundețiȘtergere

Fii drăguţ şi dă-ţi cu părerea