27 decembrie 2009

A music blog

Datorita placerii mele de a asculta muzica, am avut totodata si nevoia de a fi la curent cu tot ce se intampla in industrie. Vroiam sa stiu tot ce misca si se taraste. De aceea am fost impins de aceasta neovie de a citit un blog de muzica. Si nu orice blog, un blog de calitate, fara muzica de proasta calitate si care promoveaza anti-talentele, gen Nikita. Cred ca asta e caracteristica de baza a Monden.info. Ei nu promoveaza prostia. Ei promoveaza istetimea. Asta e acel ceva ce ii diferentiaza de alte bloguri, care scriu doar despre scandaluri, nicidecum de reusite, precum scrie echipa Monden.info. Deoarece este un blog care isi respecta cititorii, ei au lansat inca un concurs. Fac bucuros un cititor care va avea in noul an un iPod Shuffle, ca sa asculte muzica buna promovata de ei. Asadar, din dorinta de a asculta acea muzica, am decis sa ma inscriu la concurs. Astfel am scris acest articol. Vreau sa spun totul asa cum simt eu, adica chiar si lucrurile rele care nu-mi plac la Monden.info. Incep prin a raspunde la intrebarea Ce nu v-a placut? Mie, personal, imi place aproape totul la Monde.info. Exclusivitati, lansari, poze din culise. Dar, de o vreme, mi se pare ca scriu prea putin la un articol. Mi se pare ca nu mai pun acelasi suflet in scrierea lor. Poate mi se pare mie, dar am vazut ca si altii au aceeasi idee. Eu as vrea sa-si lase si parerea personala. De exemplu, la un videoclip, pe langa regizor si alte chestii, si parerea despre clip. Mi-ar placea mai mult ca aceasta opinie sa se puna in practica. Mi-ar placea si mai mult. Ca sa trec mai departe, vreau sa dau raspunusul la intrebarea Ce v-a atras cel mai mult atentia? Atentia mea a fost indreptata foarte mult de numeroasele exclusivitati pe care Monden.info le are in palmares. Drept exemplu, deoarece zilele astea a fost Craciun, mi-a placut rubrica ˝Mesaje de la artisti pentru cititorii Monden.info˝. O rubrica originala, care cel putin anul acesta, n-am mai intalnit-o la niciun blog de muzica. Acesta e un singur exemplu dintr-o mare gramada de exemple. Punctul forte al Monden.info mi se pare ca este prietenia cu care scriu articolele, chiar daca cele ale lui Valy sunt cam ˝reci˝, pe cand cele ale lui Pyuric sunt foarte prietenoase. De multe ori i-am trimis emailuri lui Pyuric, la care ea mi-a raspuns foarte dragut. Apreciez asta. E ceva ce rar mai intalnesti in Romania de azi.
Pe viitor, eu vreau ca Monden.info sa promoveze artistii underground cu potential, in special cei care abordeaza genul pop. Romania are nevoie si de pop, nu numai de arhiprezentul house. Asta ar fi singura mea "cerinta". Daca se va indeplini asta, va fi si mai tare decat este in prezent. Recomandarea mea pentru capitole la care ar mai trebui lucrate sunt cele cu mortile artistilor. E nevoie de mai mult decat de o propozitie si o poza. De exemplu, la un actor scrii rolurile in cele mai popolare filme ale sale. La un cantaret/compozitor cele mai de succes creatii. Aceasta rubrica mi se pare cea mai lasata in aer la Monden.info. Abia astept ziua cand va fi perfectionata si aceasta rubrica.
Pe langa subiectele abordate in prezent de Monden.info, as dori subicte care sa ia la puricat copertile albumelor/discurilor single etc. Chiar vreau sa vad ce parere aveti despre unele coperti. Ca un prim exemplu, coperta The Fame Monster, al lui Lady GaGa. Astept si aceasta zi. Vreau sa vad cat de priceputi sunteti si la acest capitol.
Vreau sa inchei prin a spune modul prin care eu am ajuns pe Monden.info. Vreau sa spun ca am gasit blogul cautand melodiile mele preferate pe google, unele dintre ele fiind comentate pe Monden.info. Mi-a placut cum erau prezentate si asadar am hotarat sa citesc in continuare blogul. Asta s-a intamplat cu aproape doi ani in urma. Deci, destul de mult timp. Vreau sa mai adaug ca Monden.info mi se pare cel mai influent blog de muzica din Romania. Abordeaza o larga gama de subiecte, care multumeste pe mai toata lumea. As dori sa se scrie si despre artistii ce abordeaza pop sau electro-pop. Dar nu prea are cum sa se scrie. Nu mai prea exista artisti care abordeaza acest gen. Andra ce mai ramane pe acest gen, insa restul... Mai sunt cativa care nu sunt deloc apreciati, dar asta e partea a doua. Ca sa inchei, vreau sa spun ca Monden.info este tot ce-ti trebuie daca esti pasionat de muzica.
PS. Particip la acest concurs, organizat de Monden.info.

2 comentarii:

  1. Salut,
    Te felicit pentru participarea la acest concurs lansat de monden.info,totusi sunt indignat de niste fraze cum ca echipa monden.info nu mai pune acelasi suflet si ca nu mai muncesc la fel de mult pentru realizarea unui articol.Ca cititor fidel al acestui site vreau sa-ti zic ca echipa monden.info face progrese si toate articolele sunt realizate cu pasiune si cu 'suflet' cum iti place tie sa zici,oricum asta poti realiza numai daca esti cititor fildel.Asadar te sfatuiesc sa editezi acea fraza,iar daca nu ai nimic de spus de rau mai bine nu mai scrie pareri neadevarate.

    Bafta !

    RăspundețiȘtergere
  2. Hey Marius!

    Multumim pt articol :) L-am citit inca de cand l-ai publicat, insa, din pacate, n-am apucat pana acum sa si raspund la el... Sorry!

    Ai dreptate, am inceput sa fim mult mai obiectivi si sa nu ne mai spunem parerea tocmai fiindca ft multa lume ne-a acuzat de subiectivism, multora nu le placea exact acest lucru.... Nu putem sa-i impacam pe toti, din pacate :( De asta am inceput sa fim mai rezervati. Chiar daca incercam sa fim echilibrati, sa spunem si de bine, si de rau, sa venim cu argumente si sa ne exprimam cat mai frumos opinia, multi sareau la scandal (ma refer aici la fani sau chiar la artisti...). Insa asta nu inseamna ca punem mai putin suflet...pur si simplu nu mai lasam sa se vada atat de mult ca inainte:)

    Cat despre articolele in care sa comentam despre coperti de albume: am avut aceasta rubrica acum mai bine de un an (chiar cu mult inaintea oricarui alt blog/site), pe vremea cand era Ada in echipa... Acum avem mult mai putine articole deoarece nu avem experienta ei (nu poti concura cu cineva care are in spate 13 ani de arte :) ), ea era mult mai pasionata decat noi cand venea vorba despre acest subiect. Poate o vom relua pe viitor... In plus, nu stiam ca e atat de populara, primea cele mai putine comentarii dintre toate articolele, asta fiind alt motiv pt care am rarit-o.

    Ai dreptate si la rubrica despre mortile artistilor/actorilor... Insa, de multe ori, este vorba de artisti/actori atat de mari si de cunoscuti incat cuvintele sunt de prisos si nu stim ce sa mai spunem (plus ca suntem oricum socati de faptul ca au murit si preferam sa anuntam rapid decat sa alcatuim o 'fisa personala' cu date despre fiecare)...

    Pe viitor o sa lucram neaparat si la partea cu promovat artistii underground. Am incercat anul asta, insa nu prea ne-a iesit, fiindca este greu sa faci o selectie intre ce merita promovat si ce nu... Dar cred ca am gasit o solutie pt asta. :) Ramane sa aflu in 2010 daca functioneaza sau nu.

    Te pup, sarbatori fericite, multumim inca o data pt articol!!! La inceputul anului viitor vom anunta castigatorul iPodului.

    RăspundețiȘtergere

Fii drăguţ şi dă-ţi cu părerea