02 octombrie 2011

Live: DEV @ VEVO Lift

Pentru ca azi e duminica si pentru ca duminca e o zi mai chill, am decis sa scriu un articol la categoria live. Pentru astazi am ales-o pe cantareata americana DEV ce urmeaza sa-si lanseze albumul de debut pe 1 noiembrie, dupa ce a fost anulat o data. DEV a declarat ca a decis sa mai inregistreze si alte cantece pentru a imbogati track list-ul discului produs in totalitate de cei de la The Cataracs.

VEVO a decis ca DEV sa fie urmatorul act muzical promovat de ei prin formatul 'Lift' prin care Jessie  J a fost de asemenea promovata. Acestia i-au luat interviuri si alte chestiute deastea pentru online, insa cel mai importanat i-au oferit sansa unui mini-concert acustic. Acest lucru este un mare plus pentru cariera cantaretei deoarece majoritatea publicului este inca nesigur in ceea ce priveste calitatile sale vocale(aici ma numar si eu). Insa am ajuns sa fiu aproape indragostit de vocea sa dupa ce am ascultat varianta acustica si live a hit-ului 'In the dark'. Nu banuiam ca DEV ar putea canta asa bine, mai ales din cauza genului muzical pe care il abordeaza. Dar m-a convins si cu siguranta o sa fac recenzia discului de debut si sper ca si voi o sa apasati play la clip.

E chill si frumos, ascultati!

PS: mai multe clipuri live gasiti pe contul de VEVO al cantaretei. Merita ascultate!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Fii drăguţ şi dă-ţi cu părerea