11 martie 2011

Jessie J - Who you are

Poate fi observata popularitatea Jessicai Cornish, pe numele de scena Jessie J. Al doilea single de pe albumul de debut, Price tag, a fost pe primul loc al UK Singles Chart si e prezent in mai toate topurile internationale.
Daca urmariti blogul, ati aflat din postarea Oh Land - Sun of a gun despre VEVO Lift - un proiect care are ca scop promovarea unor artisti in plina ascensiune. Jessica a fost primul lor artist ales pentru acest program, si a sustinut asadar un concert live unde a cantat Do it like a dude, Price tag, Mamma knows best, Nobody's perfect si in sfarsit, Who you are.
Acum ceva timp i-am dedicat cantaretei un post in care prezentam 3 piese de-ale sale cantate live, in care vorbisem si de WYA. Mi-am dat atunci seama de uriasul talent pe care aceasta il poseda, iar cand am ascultat din nou melodia, in varianta live de la VEVO Lift, nu am putut sa nu observ usurinta cu care Jessie trece de la un gen la altul, si am inceput totodata sa iubesc Who you are. Povestea versurilor este una admirabila, self-empowering, ce ofera un mesaj psihologic, care ne indeamna sa fim noi insine indiferent de situatii, si ce ne indeamna sa nu ne schimbam pentru a corespunde unui "mulaj" social pentru a ne putea integra intr-o comunitate.
Sunt niste versuri scrise cu suflet, cu patima, sensibile care, impreuna cu varianta acustica, reusesc sa sensibilizez ascultatorul si sa il influenteze.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Fii drăguţ şi dă-ţi cu părerea