13 februarie 2010

Sabrina's OMG

A venit si weekendul. Deci postez din nou. A asta e ca o regula de acum...
Incep.
Sabrina Washington, o fosta membra a grupului Mis-Teeq[din care a facut parte si Alesha Dixon] si-a lansat single-ul de debut, OMG. Observi din prima abrevatia moderna, pentru "Oh My Gosh/God"[O Doamne] care te duce cu gandul la ceva comercial, ceea ce este. Din pacate, piesa nu are un mesaj bun de laudat, ci mai degraba niste versuri cantate pentru a insoti un intrumental foarte ritmat, addictive. Dar se pare ca versurile vorbesc cum o paraeste unu'? Nu am priceput mai nimic! Dar na, poate al doilea single va avea niste verusri mai elaborate si cu un mesaj mai puternic. Trec la instrumental. Imi place tare mult. Se aude ceva sacadat, ceea ce-mi place foarte mult. Habar n-am de ce. Asa mii gandirea, asa placerile. Devin o fire din ce in ce mai ciudata si diferita fata de altii. Imi place muzica din ce in ce mai neobisnuita. Dar imi place lucrul asta, la fel de mult precum originalitatea piesei ce v-o tot descriu. Sabrina canta destul de bine live. Spun destul de bine pentru ca nu prea am gasit material cu aceasta cantand live.
Clipul e unul foarte ciudat si el. Mentionez, imi place mult. E de imagine, dar macar nu e suprasaturat sau cu probleme. Are imagine bunicica, lumini si fundalul care in unele secvente imi place mult. Aici vorbesc de secventele cand acesta e argintiu, vazandu-se niste uniformitati. Si e mai natural asa, dupa mine. In rest, imi plac costumatiile care sunt de-a dreptul nebunesti is dansatoarele care si ele sunt ciudate si conform piesei, danseaza sacadat. Oare mai are rost sa mentionez ca-mi place totul la clip? Nu e "Bad Romance-ul lui GaGa, dar nu e nici superficial precum clipurile romanesti. E de mijloc, ceea ce e de bine pentru un clip debutant.
Tryna push my limits way to far,
I'm bout to have a nervous breakdown.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Fii drăguţ şi dă-ţi cu părerea