19 februarie 2010

Are you playing with fire? Cuz' Paula does!


Na, sa intru si eu in nebunia cu Eurovisionul. Am si inceput cu articolul despre Eva Rivas si continui cu un al doilea. Saptamanile astea in marea majoritate, articolele vor fi despre piesele inscrise in Eurovision.
Piesa am remarcat-o ca fiind cea mai originala, dar in acelasi timp energica din preselectia nationala. Imi place inceputul cu solo-ul de pian, si modalitatea asta prin care un instrument rece, traditional[sa zicem asa] poate sa sune energic. Pana acum, nu prea am mai auzit piese care sa aduca pian-ul la un nivel energic. Categoric exista, dar mintea me-a nu le-a gasit inca. Aceeasi modalitate se gaseste si la piesa Evei Rivas.
Cel mai mult imi placea vocea Paulei, care se dovedeste a fi intotdeauna pregatita de un live. Da, sunt constient ca piesa nu prea i se potriveste, adica merge pe un pop up-tempo, fata de piesele ei pop mid-tempo sau chiar slow-tempo. Sound-ul foarte vesel te bucura. Multi spun ca nu e piesa de ESC[Eurovision], dar am avut noi o piesa de locul 1 vreodata? Piesa Luminitei din 2005, "Let Me Try", ce a fost mai breaza, dar restul slabute, fata de alte tari. Imi place mult show-ul, scenografia, cu pianele, cu culorile alternante, alb pentru Paula, respectiv negru pentru Ovi. Mi se pare o idee originala, insa as dori si putin dans! Chiar as dori s-o vad pe Paula dansand, lucru rar. Piesa e deja o schimbare, de ce sa nu mai punem putin pieper si sa fie o schimbare completa a Paulei? Eu nu spun sa fie FOR EVER, dar macar de data asta sa fie completa. Versurile nu-mi inspira nimic, ca multe piese aparute recent. Adica mna, isi indeplinesc functia lor de baza, adica a insoti un instrumental, care in cazul de fata place la mine. Cum am spus, e un sound destul de fresh, cantat la pian. Original. Acum v-om astepta pana pe 6 martie, cand piesele vor fi cantate live cu show-ul complet si vestimentatie. Pana atunci va las cu clipul de promovare, facut de TVR, care mi se pare unul mediocru. Insa imi place ca sunt veseli, in concordanta cu piesa. Si imi place ca s-au ridicat de pe scaune. Un semn bun.
PS. Imi plac tenesii lui Ovi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Fii drăguţ şi dă-ţi cu părerea