24 ianuarie 2010

Sides of the life

Update :) :

In ultima vreme, simt copilaria[putina] ce mi-a mai ramas fugandu-mi printre degete. Timpul nu e de ajuns. Prietenii potrivit se gasesc greu, iar viata trece precum un vant rapid pe langa mine. As vrea sa-l opresc, sa ma lase sa-mi traiesc viata cum vreau eu. Dar nu pot ordona, eu, un copil obisnuit, timpului sa stea in loc, ba sa se si intoarca inapoi. Tot ce vreau in momentul de fata e sa-mi gasesc locul, sa nu ma mai simt asa. De aceea am fost impins, sa spun asa, sa realizez o fotografie care sa simbolizeze partile principale ale vietii,
cea buna si cea rea sau cea vesela sau cea trista. Aici e greu sa ma decid. Va las pe voi sa decideti. Se muleaza dupa viata fiecaruia. La mine, se aplica amandoua cazuri. De cele mai multe ori, viata mea nu e rea, dimpotriva. Dar sentimentul descris mai sus uneori ma ucide cu zile! Si urasc acele momente, in care nu stiu incotro se indreapta viata mea!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Fii drăguţ şi dă-ţi cu părerea