24 ianuarie 2010

Impossible

Dupa ce am ascultat noul single Shontelle, am decis sa scotocesc prin web dupa acesta Shontelle. Se pare ca a lansat un album, care nu a fost primit suficient de bine de industrie. Dar "Not Rihanna"[cum imi place mie sa-i spun :D] nu se lasa batuta si lanseaza cel de-al doilea album. Primul single, Licky, e deja pe piata, iar al doilea single, Impossible e o melodie absolut superba! Cred ca este printre cele mai frumoase balade pe care am auzit-o in ultima vreme. Spun balade, pentru ca in ultima luna am descoprit niste piese de acest gen.[Vezi Alexandra Burke-The Silence, si, desigur, Speechless[GaGa :X] ]. Totul e perfect armonios. Instrumental, linie melodica, versuri, mod de interpretare. Versurile povestesc despre o poveste de dragoste esuata, iar refrenul e unul special, ce m-a cucerit, sa spun asa. Daca ar cuceri topurile precum a cucerit oamenii ce au vizualizat piesa pe YouTube, atunci totul ar fi asa de roz. Din comentarii se vede ca piesa prinde, toate comentariile fiind pozitive, iar ratingul e maxim! Chiar prinde! Abia astept sa vad videoclipul, deoarece versurile, cum am mai spus, exprima o poveste superba! Totodata, sper sa faca un clip cu poveste, nu de imagine, deoarece la asemenea piesa e nevoie si de un videoclip pe masura! Asteptam si iar asteptam! Dar pana atunci, asculta acesta magnifica balada!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Fii drăguţ şi dă-ţi cu părerea