27 noiembrie 2009

An idol of a generation


Deci vreau sa spun ca Lady GaGa e pe deplin cel mai de succes artist pe care l-am placut vreodata! Desi albumul ei se vinde ca painea calda, eu continua sa-l promoveze cat mai mult, interpretand live piesele sale. Vreau sa spun ca artistii din Romania fac o mare treaba de cacat pe langa ea. Eh, nu chiar toti. Unii. Stiti voi: Inna & Co.
Din cauza promovarii foarte bune de care are parte, Lady GaGa a ajuns sa fie idolul meu. Ea da dovada ca e un artist complet, care are curajul sa cante live. Iar uneori, ca in clipul de fata, reorchestreaza piesele sau le canta cu ajutorul pianului. Uite din acest motiv vreau eu sa invat pianul, pentru ca GaGa mi-a trantit in minte farmecul pianului.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Fii drăguţ şi dă-ţi cu părerea