07 septembrie 2010

Recenzie Robyn - Body Talk pt 2

Ieri, 6 septembrie 2010, al doilea mini-album din seria de trei al lui Robyn a fost lansat, sub numele de Body Talk pt 2. Este lansat în Scandinavia de Konichiwa Records(casa de discuri a lui Robyn), în SUA pe 7 septembrie(azi) de Cherrytree Records, în Germania pe 10 septembrie de către Ministry of Sound şi în Regatul Unit(UK) pe 13 septembrie de către Konichiwa Records.
1. In my eyes
Cred că este pentru prima dată când spun despre o piesă marca Robyn că este modestă, cu un ritm electro simplu, o linie melodică OK. Se putea deschide mai bine albumul(precum Body Talk pt 1, ce are parte de o deschidere genială!)

2. Include me out
Of, sper ca nu tot albumul va merge în aceeşi notă(e prima dată când ascult albumul, deci nu ştiu cum sunt piesele) monotonă. O altă piesă modestă. Dar, din nou, Robyn încearcă hip-hop puţin.

3. Hang with me
Şi uite o piesă delicioasă, extra-dulce şi foarte bine realizată. Robyn a aranjat astfel piesele pentru a ne putea impresiona mai puternic cu piesele de rezistenţă. Hang with me este un single, o alegere potrivită, având calităţile unui hit în Europa, poate chiar şi în SUA(pe partea de dance). Vocea sună extra-super-mega-hiper bine şi frumos:x

4. Love kills
O piesă bună. Ritmul disco şi vocea fac o pereche extraordinară pe astă piesă. Un refren interesant şi mesajul moralizator ar putea constitui un succes comercial de partea piesei.

5. We dance to the beat
Sound electro, o voce puţin robotizată şi nişte versuri Ok. Dar nu impresionează precum alte piese, având un stil foarte underground ceea ce o face puţin ciudată.
6. Criminal intent
Chiar dacă are un sound hard, un ritm destul de interesant, nimic foarte special. Chiar dacă are "intenţii criminale", unde e Robyn de pe Body Talk pt 1 :(( ?

7. U should know better
O colaborare cu Snoop Dog care prinde de-a dreputl viaţă. Vă spuneam mai devreme că Robyn aranjează astfel piesele pentru a ne suprinde mai multe. E exact aşa. Iar dacă mai devreme intram într-o stare de pliciseală aproape, acum mi-e retrezit interesul. Orchestraţia ritmică, electro, vibrantă şi versurile agresive("fuck with me") reprezintă motivele pentru care această producţie nordică trebuie ascultată.

8. Indestructible
O încheiere foarte frumoasă pentru acest album. O piesă simplă în orchestraţie, dar compplexă în versuri şi în mesajul pe care acestea îl transmit. Acea vioară dă eleganţă întregii producţii, fiind totodată singurul intstrument care se aude pe piesă.

Concluzie: Acest album se bazează puţin mai mult pe vibe-uri, decât pe ritmuri(ca Body Talk pt 1) dar se continuă aceleaşi mesaje şi acelaşi  stil caracterstic Robyn. Dacă Body Talk pt 1 era plin de hituri, Body Talk pt 2 e mai liniştit, primind din partea mea un 8/10. o notă mică având în vedere nota maximă de 10/10 primită de primul album al seriei. Ca piese de rezistenţă: Hang with me, Love kills, U should know better, Indestructible. Chiar dacă toate piesele sunt de calitate superioară, nu toate au elemente catchy, fiind nevoie de mai multe ascultări pentru a te prinde calumea. Stilul lui Robyn e inconfundabil, chiar dacă uneori sună mai diferit, dar tot îţi dai seama că ea e. Îmi pare rău că nu are timp pentru a lansa mai mult de un single de pe albume, deoarece s-ar putea obţine nişte uriaşe hituri. Se speculează că partea a treia va fi lansată în decembrie anul acesta, deci Robyn e ocupată iar toţi cei care o adoră aşteaptă ultima parte pentru a lăuda seria de mini-albume geniale. Chiar şi eu aştept ultima parte, la care va fi cu siguranţă încă o recenzie.