25 februarie 2010

Feedback


Cred ca o stiti pe Janet. Doar e sora marelui regretat, pomenit, plans [WTF?] etc. Michael Jackson. Si ea e in treaba asta cu muzica si a scos chiar 10 albume. Cica lucreaza la al 11-lea. Good.
"Feedback" e o piesa de pe albumul Discipline[mai multe detalii], ba chiar primul single promovat.
Ceea ce-mi place mai mult este intrumentalul si felul cum rimeaza versurile. Instrumentalul e bestial. Electro. E foarte ciudat, ceea ce face sa-mi placa. Are un groove de hit! Si da, a fost un hit, in State. Versurile nu-mi plac foarte mult, daca iau in calcul povestea lor, ci imi plac doar cum se imbina peste instrumental.
Dar tot mai uluitor e clipul. E asa de frumos realizat, un clip de imagine reusit. Chiar foarte reusit! Conceptul cu planetele e destul de bun, mai ales ca, mai mult ca sigur, e realizat pe croma[ecran verde] si pe calculator, dar totul se vede foarte real[:O]! Imi place foarte mult praful care se ridica cand danseaza, te induce si mai mult spre realitate. Luminile sunt foarte bune. Lumineaza dintr-un unghi foarte tare, incat nici nu stiu cum sa explic. Ar fi de ajutor un regizor care sa explice. In fine, termin prin a spune ca ii urez mult succes, deoarece Janet va reveni anul asta cu un nou album. A lansat un nou single["Make Me"] care nu prea s-a bucurat de succes.
"I'm gonna feedback, feedback"
PS. Imi place maniera in care sunt cantate versurile, freak rau.

2 comentarii:

  1. In primul rand Rest in Peace Michael ! [ Janet e draguta , pacat ca nu o sa li se alature fratilor sai in turneul de reuniune al grupului Jackson 5 din cauza sotului ei care zice ca nu vrea ca ea sa fie cum spune el " ciudata la fel ca Michael " , ceea ce nu este adevarat din punctul meu de vedere ]
    Versurile nu sunt chiar asa de frumoase ..
    - dar totusi melodia imi place :xx , Janet e talentata nu am ce sa comentez
    - mersi Mau chiar acum o sa mi`o pun pe tel =))


    Oana ^^ .

    RăspundețiȘtergere
  2. Versurile nu sunt faine, rimeaza fain si sunt cantate ciudat.

    RăspundețiȘtergere

Fii drăguţ şi dă-ţi cu părerea