28 februarie 2010

Brought to you: Dionne Bromfield

Acum ceva timp in urma, am inceput o rubrica in care sa va prezint artisti talentati, dar destul de neapreciati. Nu a primit un nume. Acum am botezat-o: BROUGHT TO YOU.
Dupa ce am citit articolul lui Luca de pe Divercitycafe am decis sa scriu si eu despre Dionne. Am ales-o pentru ca e foarte, dar FOARTE talentata. Are doar 14 ani(!!!) si deja are un album pe piata. Un album de cover-uri ale unor piese apreciate ale anilor '60. Amy Winehouse a spus despre ea "E mai buna decat eram eu la varsta ei!". Trebuie sa mentionez ca Amy e fina ei[godmother].
Vocea tinerei Dionne e inconfundabila! E asa de pura, incat si cand canta live, simti ca auzi varianta de studio. Are si un timbru special, incat nici nu ai zice ca are doar 14 ani.
Single-ul de debut, "Mama Said", are un sound vesel si abordeaza un gen retro, ca toate piesele de pe albumul ei de debut. Versurile spun admiratia ei pentru un baiat si explicatia mamei ca vor mai fi zile ca acestea. Imi plac! Impreuna cu sound dragut rau, alcatuiesc o piesa foarte frumoasa ce are trebui apreciata la adevarata ei valoare. Video-ul nu e foarte reusit, da' na, are doar 14 ani, nu as putea pretinde un clip a la GaGa, deci merge. Prezinta o poveste simpla, cum prietenele ei o ajuta pe Dionne sa-si gaseasca hainele care-i merg cel mai bine pentru o intalnire.

PS. Pun si varianta live, ca sa vedeti cat de priceputa e aceasta fata!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Fii drăguţ şi dă-ţi cu părerea