11 ianuarie 2010

Lights of a New Year

Hola there! Cum e in 2010? Revin si eu cu o fotografie realizata, bineinteles, de mine. E una dintre cele 2 fotografii ce au iesit bine si cum am vrut eu. Restul... nimic. Dar ma rog. N-am chef de enumerat lucruri naspa. Mi se pare ca exprima foarte fain acel fenomen arhipracticat in seara de Revelion. Imi place mult culoare artificiilor, chiar daca eu am redat-o pe calculator. Albul mi se parea prea banal. Asa ca m-am jucat putin cu nuantele si am ajuns la verde :X . Fericirea principala a oamenilor din seara de Revelion se reflecta in fotografiile de acest gen. Nu are cum sa nu te faca sa zambesti putin. Asa de colorate, asa de vesele. Te pot purta intr-o lume de basm, creata de tine precum doresti si precum te influenteaza culorile. Totul depinde de tine, daca vrei sa le faci sau nu loc in imaginatia ta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Fii drăguţ şi dă-ţi cu părerea