19 noiembrie 2009

Menq Enq Mer Sarere

Piesa mea preferata in aceasta luna! Le-am asteptat atat de mult noul album si le-am urmarit cu atat placere cand au cantat LIVE la Eurovision 2009 la Moscova. Mi-au placut atat de mult cum canta, astfel incat m-au facut sa mai imi placa un gen muzical, adica FOLK-ul. Imi plac la nebunie piesele folk ale lor, cu influentele puternice ale culturii armene. Tind sa le mai felicit pentru ca nu isi tradeaza tara, si in fiecare album de-al lor au amintit de tara lor, ridicand chiar in slavi. Astfel noul lor album se numeste "Hearbeat Of My Land". Dar piesa de fata e piesa ce poarta chiar numele albumul, "Menq Enq Mer Sarere" insemnand Heartbeat Of My Land. Gata, va las cu piesa.
PS. O sa mai postez zilele acestea si urmatorul lor single, cat si albumul lor, care imi place foarte mult!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Fii drăguţ şi dă-ţi cu părerea