21 noiembrie 2009

Fantezia furtunii

La naiba! Se pare ca previziunea mea in legatura cu postatul pozelor devine reala - postez din ce in ce mai des. Nu stiu de ce se intampla asta. Dar ma rog, nu din aceasta cauza am vrut sa postez aceasta poza. Am postat-o din dorinta de a va stii/auzi [vorba lui Iulia: "slash"] parerile voastre despre fotografiile mele. [Va puteti lasa parerile si cei care nu au blog, selectand la "cont":anonim]. Poza e facuta intr-o zi de vineri, innorata [daca nu am insel era 13, zi cu ghinion] si posomorata. Dar si asa am iesit la fotografiat bisericile de langa Plus, doua la numar, cand muncitorii de la Unicarm se uitau la noi de parca eram niste extraterestrii. Dar asta-i partea a doua. Dupa ce m-am bagat prin cine stie ce mizerii si noroi pentru a-i face poza bisericii de fata, am ajuns in sfarsit acasa pentru a descarca pozele, ajungand astfel ca aceasta poza sa fie postata[dupa o saptamana si 2 zile].

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Fii drăguţ şi dă-ţi cu părerea