12 noiembrie 2009

foto: Peaceful alien

haha! alien eyes :). poza este o poza facuta dupa ce am sosit de la scoala, intr-o zi stanjenitoare. dar nu am lasat intamplarile de la scoala sa-mi strice toata ziua, asadar m-am uitat la European Top 20(apropo: Livvi Franc e pe locul 1 :X ) si am facut o mini-sedinta foto. noroc cu trepiedul profei mele de foto. chiar daca nu e unul foarte performant, este bun. asadar au luat nastere mai multe poze, precum cea de fata. mie mi se pare ca parca am ochi de extraterestru. dar, hei! e un extraterestru PACIFIST. asta e important. nu conteaza ca e roz. cu totul ca la fete le-ar place sa fie extraterestrii roz. eh...
informatii tehnice: f/3.7 ; 1/40 sec ; ISO-100(apropo: eu folosesc NUMAI ISO-100; foarte rar las aparatul sa seteze singur ISO-ul)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Fii drăguţ şi dă-ţi cu părerea