17 octombrie 2009

viata: Prostia societatii muzicale din Romania



un articol scris de mine: Intr-o seara, nu foarte plicticoasa, am dat un search pe Google. Cautam blogul unui artist, care se pare ca NU are(sau cel putin nu l-am gasit eu). Am observat (din nefericire) ca in loc de a-i fi gasite melodiile acelui artist/artista s-au gasit detalii din viata lui/ei privata. Asadar aceeasi stire pe mai mult de 5 siteuri. Trist. Dar asta e Romania. In loc sa promovam calitatile artistice ale artistului in cauza, promovam picanterii private si intime, in exemplul de fata un videoclip facut de un amator, la calitate proasta, dar care e prezent de atatea siteuri ale atator tabloide. NU pot sa inteleg mentalitatea romanilor, deoarece aceasta artista(pentru ca e femeie) a avut un single foarte frumos pentru mine, care , din pacate, nu s-a bucurat de o promovare buna. Abia daca am vazut de aproximativ 10-20 ori videoclipul la TV. Pe radio nu am auzit pentru ca nu prea ascult radio-ul. As vrea sa stiu cauza pentru care aceasta artista nu mai scoate nici o piesa, nici un single, nici nimic de la acel single de care va spuneam mai sus. Pacat. Pentru ca mie chiar imi place vocea ei. POate ca din cauza promovarii proaste de care a avut parte. As vrea sa stiu...
Oricum aceasta artista e nimeni alta...DELIA !


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Fii drăguţ şi dă-ţi cu părerea